Facebook Twitter Pinterest LinkedIn
vlieger
0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

Klantenservice & contact

Contact
Je kunt ons bereiken via e-mail en telefonisch.
klantenservice@opzijnplek.nl
+31 6 1333 2013
Onze klantenservice is geopend op: ma, di, do, vr van 9.00 - 16.30 en woensdag tot 12.30

ImmenZ vof met handelsnaam OpzijnPlek is ingeschreven bij de KvK onder nr. 28108326
BTW nummer NL818999585B01

Retour- en afhaaladres 
Zie voor retourneren en afhalen ook de pagina verzenden en retourneren
Nadat je ons telefonisch op de hoogte hebt gebracht dat je een product wilt retourneren kun je deze sturen naar ons magazijn in Warmond:
Veerpolder 19-015
2361KX Warmond
Dit is tevens het afhaaladres, indien u daarvoor kiest.

Onze tarieven zijn toegankelijk en ook voor de verzending van materialen komen we je al vanaf € 69,00 tegemoet met verzendkosten vrij. Brievenbuspost versturen wij altijd met Track & Trace.
Je bestelling is in veilige handen en onze service zeer hoog en persoonlijk. Je kunt gratis advies krijgen en persoonlijk met ons bellen, zodat je een verantwoorde keuze kunt maken.

Op de producten en onze leveringen zijn de wettelijke garantiebepalingen van kracht.
Wij zijn aangesloten bij WEBSHOP KEURMERK

Algemene Voorwaarden
Onze algemene voorwaarden kun je inzien onder de pagina algemene voorwaarden.

Klachten

Heb je een vraag, suggestie of probleem, laat het ons gerust even weten via klantenservice@opzijnplek.nl.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening. Maar we zijn allemaal mens en fouten kunnen gemaakt worden. Laat het ons alsjeblieft wel weten. Zo kunnen wij ook leren! We zullen je klacht bekijken en proberen deze naar ons beider tevredenheid op te lossen.

Hoe stuur je jouw klacht in?

Vermeld even de klacht met het ordernummer of factuurnummer.
Je ontvangt van ons een bevestiging en uiterlijk binnen 14 dagen zullen we deze beantwoorden. Meestal veel eerder. Mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar OpzijnPlek - ImmenZ vof bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). Wij hopen echter dat we er samen met jou uitkomen en het zover niet zal komen.
Wij vertrouwen op een prettige samenwerking.
Bel ons gerust bij problemen. We lossen ze graag met je op.

Je contactpersoon is Sacha Grootenboer, eigenaar van OpzijnPlek.
Via de klantenservice word je meestal te woord gestaan door een medewerker van ons team.

1 Veelgestelde vragen
1.1 Jullie levertijd is 1-2 dagen. Duurt het echt zo lang?

In principe is vandaag besteld, meestal morgen in huis. Soms is er van een leverancier van ons een bestelling onderweg en redden wij het niet jouw bestelling nog dezelfde dag te verwerken. Dan versturen wij het de dag erna. Als we dat niet doen, of kunnen doen, om welke reden dan ook, zullen we je altijd informeren.

1-2 dagen houden wij ook aan als slag om de arm, als het bij de post tegenzit.

Wij zijn tegenwoordig veelal gewend dat snel 'normaal' is. Wij zijn een familiebedrijf en doen elke dag met veel plezier ons werk. Om dat zo te kunnen blijven doen, is het fijn als we wat armslag hebben en begrip voor momenten dat 'snel' even niet lukt. We proberen het echter altijd voor al onze klanten!

1.2 Ik heb jullie een bericht gestuurd of gebeld, maar (nog) geen antwoord ontvangen

Wij zijn een familiebedrijf en proberen dagelijks alle vragen omtrent speelgoedadvies, leveringen, productvragen en meer te beantwoorden. Dat proberen we binnen een dag te doen, maar soms moeten we even prioriteiten stellen.

Als je van ons toch geen antwoord hebt binnen twee dagen, laat het even weten, misschien is er je bericht gewoon aan onze aandacht ontsnapt of iets anders, wat we niet bewust doen. Een herinnering is dan altijd fijn!

1.3 De 2 dagen zijn vertreken en mijn pakket is niet binnen. Hoe komt dat?

Wij houden bij verzenden rekening met 1-2 werkdagen tijd voordat het pakket bij jou is. Meestal vesturen we direct op de dag van jouw bestelling of de eerste werkdag daarop volgend. Soms houden we een pakket een dag in de wacht omdat we op een levering van een leverancier wachten.

Ook vertrekt bij ons de post vanaf 16.30, dus voor twee uur bestellen is belangrijk voor het verzendproces en de snelheid van ontvangst.

Is een product per ongeluk niet op voorraad of is er een fout van onze kant, dan bellen wij je meestal op. Lukt het niet om je te bereiken dan sturen we een mail in de hoop dat je die snel leest, zodat we snel kunnen handelen.

In ieder geval doen we ons uiterste best en zijn we blij als jij je pakket op tijd hebt en hopen we op begrip als het 'tegen zit'.

1.4 Kan ik ook telefonisch bestellen?

Je kunt telefonisch aan ons een bestelling doorgeven. Echter wij moeten dan handmatig jouw gegevens en bestelling invoeren en dan is de kans op een fout groter. Een telefonische bestelling wordt daarom altijd eerst door ons met een bestelbevestiging bevestigd. We verzoeken je de bevestiging te controleren en een akkoord door te geven per retour e-mail.

1.5 Een product staat op voorraad en na bestelling blijkt dat het product niet op voorraad is. Hoe kan dat?

In principe is onze voorraad altijd up-to-date. Wij houden dat dagelijks bij via een specifiek inkoop systeem. Het kan dat wij een product op voorraad zetten, maar niet wordt geleverd door de leverancier. Het kan ook zijn dat we ergens een foutje hebben gemaakt. Dat vinden wij vervelend voor jou en we berichten je natuurlijk daarover. Wil je een ander product bestellen, dan kun je een nieuwe bestelling doen en zullen wij 'het niet op voorraad' staande product crediteren. Wil je geen ander product bestellen, dan crediteren wij automatisch het niet op voorraad zijnde artikel.

1.6 Mijn bestelling gaat retour naar afzender (OpzijnPlek/ImmenZ). Wat is daarvan de reden?

Er kunnen verschillende reden zijn waarom een pakket retour wordt gestuurd. Meest voorkomend is dat het adres dat door jou is ingevoerd niet klopt. Ongemerkt kun je een fout maken in het omdraaien van cijfers, zoals huisnummer en postcode. Als dat het geval is, zullen wij je benaderen en je de service bieden je pakket nogmaals op te sturen. Echter zullen wij de extra verzendkosten aanrekenen.

Soms zit een pakket al in het retourproces maar kan het worden onderschept en alsnog bij jou worden bezorgd. Die actie zullen wij altijd voor je proberen, indien nog mogelijk. Dan rekenen wij natuurlijk geen extra verzendkosten!

De fout kan ook gewoon bij de post liggen. Geen zorgen, we regelen dan een gratis nieuwe verzending.

1.7 Mijn pakket komt maar niet binnen. Wat is er aan de hand?

Wij sturen jou altijd een Track & Trace code, welke je kunt gebruiken om je pakket te volgen. Alhoewel de meeste pakketten gewoon de volgende dag aankomen (België soms twee dagen), kan het zijn dat je pakket vertraging oploopt. Je kunt altijd zien op welk moment wij het pakket hebben verstuurd en wanneer PostNL het ontvangt/verwerkt in het distributiecentrum. Onze pakketten worden eerstelijns opgehaald door PostNL en dus rechtstreeks naar het distributiecentrum gebracht. Dat biedt voordelen, want er valt een schakel tussenuit die vertraging kan opleveren.

Toch kan je pakket ongewenst vertraging oplopen. We willen het voor je navragen, maar helaas hebben wij geen invloed op dit proces, en hoe snel bezorgd wordt.

Heb je na drie dagen je pakket nog niet ontvangen en zie je vreemde meldingen in de T&T, bel ons gerust, dan gaan we het voor je uitzoeken.

1.8 Ik wil mijn pakket vandaag bestellen en morgen ontvangen. Kan dat?

Als wij vandaag voor 14.00 uur jouw bestelling hebben ontvangen, wordt deze, indien op voorraad, verstuurd. Wij kunnen echter niet garanderen dat je het de volgende dag ontvangt. Helaas hebben wij geen invloed op het distributieproces nadat wij het aan PostNL uit handen hebben gegeven. In 97% van de gevallen wordt een bestelling de opvolgende dag (binnen Nederland) geleverd. Binnen België is dat soms de opvolgende dag, soms de dag erna! Duitsland kan een dag langer duren.

Vaak worden bestellingen die na 14.00 uur binnenkomen ook gewoon dezelfde dag door ons verwerkt en verstuurd. Als dat allemaal lukt is het fijn voor jou. Het is in ieder geval geen garantie dat het ook de volgende dag aankomt!

worm